جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
۲۶ بازديد
۰ ۰

سرور HP DL380 G10 Plus


بررسی مشخصات سرور HP DL380 G10 plus

مشخصات خرید سرور DL380 Gen10 Plus نشان می دهد که از جمله  با کارایی بالا است. شما می توانید نهایت سرعت و امنیت را در این سرور مشاهده کنید. این سرور برای انواع کاربردها از ذخیره سازی گرفته تا محاسبات سنگین به خوبی عمل می کند و به خاطر وجود درگاه های4.0 PCIe از قابلیت گسترش بسیار بالایی برخوردار است. همچنین دارای قابلیت مقیاس پذیری و دسترسی پذیری بالای این نوع سرور باعث شده تا برای کارهای سنگین و سخت از آن استفاده شود.  در ضمن به راحتی با محیط های مختلف دارای سازگاری بوده و بدون نگرانی می توان در شرایط مختلف از آن استفاده نمود.

 

https://tshfidar.com/product-category/hp-servers/

 

 

از جمله پردازنده هایی که در این سرور به کار فته و باعث افزایش قدرت و توانایی این نوع سرور شده است می توان به Intel® Xeon®  اشاره نمود. این پردازنده های قوی جز پردازنده های نسل سوم می باشند. همچنین سرور فوق با ارائه درگاه های PCIe Gen4  باعث شده تا سرعت انتقال داده ها و توان عملیاتی شبکه به میزان بالایی افزایش پیدا کند.

جالب است بدانید که این سرور قابلیت قرار دادن هارد در میانه شاسی را هم دارد. از دیگر قابلیت های این سرور استفاده از ILO 5.0 است، این نسخه از ilo از آخرین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد و از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

c1_6ndx.jpg

 

مشخصات سرور HP DL380 G10 Plus

سرور HP DL380 G10 Plus دارای برخی از ویژگی های خاص است که با سرورهای دیگر از جمله سرورhp dl380 g10  متمایز شده است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت پشتیبانی از پردازنده های Intel Xeon Scalable  در مدل های مختلف از جمله مدل های Gold 6000 تا Silver را دارد.
  • می تواند از کنترلرهای  HPE Smart Array Trimodal (NVMe/SAS/SATA). پشتیبانی کامل داشته باشد.
  • از درگاه های  PCIe نسل چهارم پشتیبانی می کند که پهنای باند و سرعت بیشتری نسبت به درگاه های قبلی دارند.
  • به خوبی از کارت های شبکه OCP 3.0 پشتیبانی انجام می دهد.
  • از شتابدهنده محاسباتی ?? گیگابایتی NVIDIA T4 نیز پشتیبانی انجام می دهد.

در واقع می توان گفت که استفاده از سرور HP DL380 G10 Plus یک انتخاب درست برای استفاده در شرایط کاری سخت و دشوار است. به همین جهت این نوع سرور طرفداران بیشتری دارد.

 

انواع سرور HP DL380 G10 plus

انواع سرور HP DL380 G10 Plus، بر اساس تعداد هارد و اندازه آنها مشخص می شود. در این سرور از هارد های اندازه کوچک و بزرگ می توان استفاده کرد. که به هاردهای اندازه کوچک SFF، و هاردهای اندازه بزرگ LFF می گویند. در ادامه چند مورد از انواع این مدل از سرور را اشاره می کنیم:
• Hpe dl 360 g10 plus 8 sff
•  اچ پیdl380 g10 plus 24sff
•  اچپی dl380 g10 plus 8lff
• dl 380 g10 plus 12 lff

 

محصولات مرتبط : ” سرور HP DL380 G9 ”

 

کانفیگ سرور HP DL380 G10 plus

کانفیگ سرور HP DL380 G10 plus از جمله موارد مهمی است که در کارکرد سرور تاثیر زیادی دارد. مثلا اگر سرور را برای ذخیره سازی استفاده می کنید در کانفیگ از هارد بیشتر، و اگر برای پردازش داده ها از سرور استفاده می کنید از پردازنده با قدرت بالا در کانفیگ بکار برده می شود. در کانفیگ این سرور می توان از هارد های NVMe که سرعت بالایی دارند، می توان استفاده کرد. در این سرور از پردازنده های اینتل تا 40 هسته می توان بکار برد. برای تامین برق این سرور شما می توانید از منبع تغذیه با توان های 800 وات تا 1600 وات استفاده کنید.

 

پردازنده سرور HP DL380 G10 plus

پردازنده این سرور از نسل سوم پردازنده های خانواده Intel Xeon Scalable است که انواع مختلفی دارند، از انواع آنها می توان به پردازنده های پلاتینیوم، گلد و سیلور زئون اینتل اشاره کرد. این سرور دارای دو سوکت پردازنده است که می توان از cpu زئون اینتل سری پلاتینیوم تا 40 هسته، سری گلد تا 32 هسته و سری سیلور تا 20 هسته استفاده کرد. هر پردازنده می تواند تعداد 16 اسلات رم را پشتیبانی کند، که در مجموع هر دو پردازنده می توانند 32 اسلات رم را مدیریت کنند. که البته در انتخاب فرکانس رم ها باید به مدل پردازنده نصب شده روی سرور دقت شود.

 

 

معرفی سرور HP DL380 G10 Plus

سرور HP DL380 G10 Plus برای اینکه فرایند مدیریتی را آسان تر کرده و دارای زیر ساخت های مناسب برای ایجاد پلتفرم های ابری و هیبریدی دارد کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع سرور دارای مکانیزم هوشمندی است که در کنار اینکه زمان نگهداری از سرور را کاهش می دهد، زمان استقرار را نیز از هفته ها به روزها کاهش داده و به مراقبت از سرور می پردازد.

سرور دارای HPE InfoSight است که باعث شده زیر ساخت های سرور به صورت مداوم بررسی شود و در صورت بروز اشکال سریعا گزارشی را برای کارشناس سرور ارسال نماید. با توجه به ویژگی هایی که سرور HP DL380 G10 Plus دارد باعث شده تا در محیط های کاری ترکیبی و همچنین محیط های مبتنی بر ابر ترکیبی و … به راحتی فعالیت داشته باشد.

رم سرور hp dl380 g10 plus
 

رم سرور HP DL380 G10 plus از نوع رم های ddr4 تا فرکانس MT/s3200 است، که سرعت بالایی در انتقال اطلاعات دارد و باعث افزایش سرعت کلی سرور می شود. این سرور همانطور که گفته شد در مجموع 32 اسلات رم دارد که حداکثر ظرفیتی که رم ها می توانند داشته باشند، در صورت استفاده از رم های نوع LRDIMM، 8 ترابایت است. که شما می توانید متناسب با نیاز کاری خود میزان ظرفیت رم سرور را انتخاب کنید.

 

 

قیمت سرور Gen10 Plus
 

سرور HP DL380 G10 plus از انعطاف بالایی برخوردار است و شما می توانید متناسب با بودجه یا نیاز خود آن را تغییر دهید. اگر در ابتدا می خواهید هزینه کمتری صرف کنید می توانید از پردازنده های با هسته کم و از رم های با ظرفیت پایین استفاده کنید. و اگر می خواهید از اول یک سرور قدرتمند داشته باشید که تا چند سال نیاز به ارتقا نداشته باشد، می توانید از پردازنده های سری پلاتینیوم با تعداد هسته بالا و رم با حداکثر ظرفیت، در کانفیگ سرور خود استفاده کنید. از این رو خرید سرور dl380 g10 برای شما بسیار آسان خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه مصرف برق این سرور بسیار بهینه شده است، در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

خرید سرور hp dl380 g10 plus

برای اینکه بتوانید یک سرور مناسب خریداری کنید باید قبل از اقدام به خرید اطلاعات کامل و دقیقی در مورد آن به دست آورید. برای همین می توانید از طریق پشتیبانی سایت تجهیز شبکه فیدار برای به دست آوردن اطلاعات اقدام کنید. همچنین جهت خرید سرور را میتوانید از فروشگاه تجهیز شبکه فیدار با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

 

وضعیت پشتیبانی از حافظه اصلی در سرورهای HPE ProLiant Gen10 Plus

هر پردازنده ای می تواند از 16 اسلات رم که در سرور وجود دارد  پشتیبانی کند. اگر دو پردازنده در یک سرور نصب شود قابلیت پشتیبانی از 32 اسلات رم را خواهد داشت. در این صورت حافظه اصلی با DDR4 و باس 3200 خواهد بود.

اگر از حافظه های LRDIMM استفاده کنید تا حداکثر 8 ترابایت و قرار دادن 32 اسلات ماژول 256 گیگابایتی و در صورتی که از RDIMM استفاده کنید حداکثر تا 2 ترابایت با قرار دادن 32 اسلات رم ماژول 64 بیتی در اختیار خواهید داشت.

همچنین استفاده از حافظه های Intel Optane Persistent Memory نیز تا حداکثر 8 ترابایت حافظه اصلی با قرار دادن 16 اسلات رم و 512 گیگابایتی در اختیار خواهید داشت.در این سرور نوع حافظه HPE DDR4 SmartMemory, Registered (RDIMM)  می باشد که اطلاعات کامل در مورد نوع حافظه ها و ویژگی آن ها در جدول زیر قرار داده شده است.

 

 

۲۳ بازديد
۰ ۰

بعد از خرید گوشی باید به فکر چه چیز هایی بود ؟

گوشی شیائومی

مدت هاست که گوشی های هوشمند به یکی از لوازم اصلی زندگی بشر تبدیل شده اند به طوری که یک فرد بدون موبایل برای انجام بسیاری از کارهای روزمره خود با مشکل رو به رو می شود. این روز ها افراد بسیاری از فعالیت های روزمره خود مانند خرید کردن، پرداخت قبوض و حتی مسیریابی در خیابان ها را که پیش از این به صورت حضوری انجام می دانند با استفاده از گوشی های هوشمند خود و با صرف انرژی و زمان کمتر انجام می دهند.

به دلیل زیاد شدن نیاز بازار کمپانی های بسیاری در حوزه ی تولید کالای دیجیتال و به خصوص طراحی و تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کنند. از آن جایی که تکنولوژی های مربوط به این حوزه با پیشرفت علم، روز به روز پیشرفت می کند، هر روز شاهد ورود گوشی های جدیدی به بازار هستیم و یکی از فعال ترین شرکت هایی که در حوزه ی تولید گجت های هوشمند فعالیت می کند شیائومی است. در آغاز فعالیت، این شرکت که حتی در کشور خود یعنی چین نیز شناخته شده نبود، اولین گوشی هوشمند خود را در حالی به بازار عرضه کرد که غول های این صنعت مانند: اپل و سامسونگ سردمدار فروش این حوزه بودند. کیفیت خوب محصولات و قیمت های مقرون به صرفه سبب شد که در کمال ناباوری این گوشی فروش بسیار خوبی را رقم بزند و مقدمه ای برای شهرت شیائومی و گسترش فعالیت این کمپانی گردد.

اگر هم اکنون سری به لیست گوشی های هوشمند شیائومی بزنیم، با مدل های متنوعی مواجه خواهیم شد که هر کدام به تناسب امکانات و تکنولوژی ای که در نرم افزار و سخت افزار آن ها استفاده شده برچسب های قیمتی متفاوتی دارند. تنوع محصولات باعث شده که  همه ی مخاطبان با هر بودجه ای بتوانند گوشی شیائومی مناسب خود را پیدا کنند، علاوه بر این هر گوشی هوشمند شیائومی نسبت به رقبای هم رده اش از برند های دیگر قیمت بهتری دارد و همین سبب می شود تا افراد زیادی تمایل به خریدن این محصولات داشته باشند.

لوازم جانبی شیائومی

تا این جا متوجه شدیم که شرکت شیائومی امروزه به یکی از برند های معتبر در حوزه ی تولید کالای دیجیتال تبدیل شده وکاربران زیادی از طرفداران این برند چینی هستند. موفقیت های شیائومی در این زمینه سبب شد تا مدیران آن تصمیم بگیرند حوزه های فعالیت این شرکت را گسترش دهند، به همین جهت امروزه علاوه بر گوشی شیائومی، محصولات متنوع دیگری از این برند در زمینه هایی مانند: ابزار و تجهیزات، لوازم خانگی ، بهداشت و سلامتی، خانه هوشمند و ... در بازار در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

یکی از حوزه های دیگری که شیائومی در آن بسیار خوب عمل کرده و به تبع آن فروش بسیار خوبی نیز دارد، لاین تولید لوازم جانبی است. شیائومی در این لاین به تولید کالاهایی مانند: آداپتور شارژر، کابل، هدفون و هندزفری شیائومی، پاور بانک و ... مشغول است.

محصولات این دسته نیز مانند اکثر تولیدات شیائومی دارای طراحی زیبا، کیفیت بالا، طول عمر کافی و مجهز به آخرین تکنولوژی های روز هستند، اما آن چیز که بیش از دیگر موارد سبب جذب مخاطبین می شود، بی شک تفاوت قیمتی این کالاها با لوازم جانبی شرکت های رقیب است.

حتما می دانید که بسیاری از کمپانی های بزرگی که در حوزه ی کالای دیجیتال فعال هستند، عمده سود خود را از راه فروش لوازم جانبی تامین می کنند. این موضوع در طی چند سال اخیر و با حذف شارژر و هدفون  از جعبه ی گوشی ها پر رنگ تر شد. ابتدا پرچمداران بدون این اقلام وارد بازار شدند و پس از مدتی در جعبه ی میان رده ها نیز خبری از شارژر و هدفون نبود. این موضوع سبب شد تا مخاطبین علاوه بر پرداخت هزینه ی گوشی هوشمند، مجبور باشند تا مبلغ گزافی را نیز برای لوازم جانبی بپردازند.

در این میان شرکت هایی مانند شیائومی به تولید لوازم جانبی بسیار با کیفیتی روی آوردندکه علاوه بر پشتیبانی از گجت های این شرکت برای گوشی های هوشمند برند های دیگر نیز قابل استفاده بود. پس از این که ثابت شد این تجهیزات تا چه حد کاربردی و مقرون به صرفه هستند، خیل عظیمی از کاربران به خرید کابل شارژر و آداپتور شیائومی و همچنین هدفون و هندزفریشیائومی روی آوردند.

در این مطلب قصد داریم یک گوشی هوشمند محبوب این برند و چند لوازم جانبی پر فروش را معرفی کرده و مهم ترین مزیت های آن ها را بررسی نماییم.

گوشی شیائومی Mi 11i

این گوشی شیائومی دردسته ی میان رده های محبوبی قرار می گیرد که در سال 2021 وارد بازار شده است. ابعاد آن 163.6 در 76.4 در 7.8 میلی متر و وزنش 196 گرم است. این گوشی به یک نمایشگر سوپر امولد باکیفیت 6.7 اینچی مجهز شده که 85.9 درصد صفحه نمایش را به خود اختصاص می دهد و در نتیجه حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار باریک است که جذابیت بصری این گوشی هوشمند را بیشتر می کند. کیفیت نمایشگر 1080 در 2400 پیکسل است و رفرش ریت آن در میزان حداکثری 120 قرار دارد، به همین جهت صاحبان Mi 11i لذت فراوانی را در حین دیدن فیلم یا انجام بازی با این صفحه نمایش تجربه می کنند.

استفاده از تراشه ی اسنپ دراگون 888  در کنار یک پردازنده ی مرکزی 8 هسته ای و یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو 660 سبب می شود تا سرعت و قدرت پردازش اطلاعات در این میان رده قابل توجه باشد. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را ازطریق یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که قادر است به وسیله ی شارژر 33 واتی درون جعبه در مدت 50 دقیقه فول شارژ شود.

دوربین پشتی این گوشی شیائومی دارای سه لنز است. یک لنز واید 108 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی ودر نهایت یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی می توانند تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت کنند. در قسمت دوربین سلفی نیز از یک لنز واید 20 مگاپیکسلی بهره برده اند.

عملکرد این مدل در مجموع بسیار مطلوب است و می توان گفت که انتظارات کاربران را بیش از میان رده های دیگر پاسخ خواهد داد.

آداپتور شیائومی مدل ZMI HA832

اگر بخواهیم در میان محصولات متنوع این شرکت، یک کابل شارژر و آداپتور شیائومی را معرفی کنیم، آداپتور شیائومی مدل ZMI HA832 جزو بهترین گزینه ها است.

 این آداپتور نه تنها به خاطر بدنه ی ساده، یکدست و سفید رنگش، نه تنها ظاهر بسیار زیبایی دارد بلکه استفاده از متریال PC درجداره ی آن سبب شده تا هم در برابر خط و خش و ضربه مقاومت خوبی داشته باشد و هم در برابر اتفاقاتی مانند تغییر ولتاژ و تغییرات دما ایمنی لازم را دارا است.

این آداپتور دارای سه پورت برای اتصال به گجت های هوشمند دیگر است، دو پورت ازنوع USB A و یک پورت از نوع USB B در نظر گرفته شده است و به همین جهت می تواند به دستگاه های مختلفی متصل شود. این شارژر بسیارسبک است و افراد می توانند آن را به راحتی در کیف خود حمل کنند و از قابلیت فست شارژ آن استفاده نمایند.

هدفون و هندزفری شیائومی مدل HSEJ03JY

دنیای هدفون و هندزفری شیائومی بسیار متنوع است و افراد با توجه به بودجه ای که برای خریدن چنین کالایی در نظر دارند انتخاب های بسیاری خواهند داشت، اما اگر شما از افرادی هستید که تنها به دنبال یک هندزفری معمولی می گردید، هدفون و هندزفری شیائومی مدل HSEJ03JY انتخاب مناسب و نسبتا ارزانی است.

این محصول بسیار سبک است و کابل آن 1.25 متری در نظر گرفته شده اما مهم ترین ویژگی این کابل طول آن نیست بلکه در صورت استفاده از این مدل سیم هدفون شما به هیچ وجه به هم گره نخواهد خورد.

 

https://list.ly/list/8cCH-ynkh-shyywmy?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/xiaomi04092 /

https://replit.com/@tokay14951

https://answerpail.com/index.php/user/xiaomi04092

https://letterboxd.com/xiaomi04092 /

https://www.indiegogo.com/individuals/34286163

https://slides.com/xiaomi04092

https://visual.ly/users/tokay14951/portfolio

 

۱۷ بازديد
۰ ۰

لگو دخترانه بخرید

لگوهای دخترانه قطعات کوچک و رنگارنگی هستند که بچه‌ها می‌توانند آن‌ها را برای خلق شخصیت‌ها یا وسایل مورد علاقه خود جمع کنند. به طور معمول برای ساخت لگو ساختنی دخترانه از شاهزاده خانم های دیزنی و دیگر شخصیت های محبوب دخترانه الهام گرفته می شود. بازی لگو دخترانه برای دختر بچه ها بسیار جالب و سرگرم کننده است، زیرا آنها به راحتی می توانند شخصیت های مورد علاقه خود را با دستان خود بسازند و هر بار که این شخصیت ها را از بین می برند، می توان آنها را از ابتدا بازسازی کرد.

علاوه بر تنوع اسباب بازی های لگو دخترانه با طرح ها، قیمت ها و مدل های متنوع در سایت بارلی توی، اگر پسر دارید و نیاز به خرید لگو برای پسر خود دارید، می توانید به قسمت مربوطه مراجعه کنید. از منوی وبسایت، لگوی مناسب برای پسرتان بخرید.

لگو برای دختران چیست؟

لگوهای دخترانه بامزه و جدید ارائه شده در وب سایت BarliToy در واقع اسباب بازی های لگویی هستند که با در نظر گرفتن دختران و متناسب با علایق آنها طراحی شده اند. بسیاری از مردم فکر می کنند که لگو فقط برای پسران است. این ایده کاملا اشتباه است و این اسباب بازی برای پسران و دختران طراحی شده است. تفاوت آنها در این است که بازی های لگو دخترانه توسط شرکت لگو با در نظر گرفتن نیازهای آنها طراحی شده است.

اصولاً کودکان سعی می کنند از رفتار بزرگترها یا عزیزان تقلید کنند. کیف های آرایشی لگو یا لوازم خانگی نیز بر اساس آن ساخته شده اند. فروشگاه اسباب بازی بارلی دارای رنگ های مختلف می باشد و دختران مدل لگو دخترانه می سازند. لگوهای دخترانه این مجموعه نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی مقرون به صرفه تر و با کیفیت تر هستند.

هزینه لگو برای دختران

بارلی به عنوان جذاب ترین فروشگاه لگو دخترانه شناخته می شود و خرید کردن از آن برای دختر خانم ها بسیار هیجان انگیز و مفرح است. در این مجموعه می توانید انواع لگوهای زیبا و جدید دخترانه را با بهترین قیمت تهیه کنید. قیمت ست لگو دخترانه در این مجموعه به دلیل تنوع زیاد محصولات بسیار متغیر است و شما می توانید با هر بودجه ای که دارید ست لگو دخترانه را متناسب با بودجه خود بسازید.

تفاوت اصلی در قیمت لگو دخترانه به تعداد قطعات موجود در محصولات اسباب بازی دخترانه لگو مربوط می شود. این فروشگاه دارای انواع اسباب‌بازی‌های دخترانه لگو از جمله کابین‌های جنگلی لگو، پرنسس‌های لگو، ساختمان‌های شهر لگو، پرنسس‌های لگو، سیندرلاهای لگو و ابرقهرمان‌های زن از فیلم‌ها و سریال‌ها است.

خرید آنلاین لگو دخترانه

همانطور که می دانید امروزه شرکت های زیادی وجود دارند که به صورت آنلاین فعالیت می کنند و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. همین امر باعث شده تا فروشگاه های اینترنتی زیادی در زمینه فروش لگو فعالیت کنند. به همین دلیل است که به شما امکان خرید آنلاین لگو دخترانه داده می شود. در واقع خرید آنلاین لگو دخترانه می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

مهمتر از همه این که مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید و با چند کلیک می توانید انواع لگو دختران را برای دختر زیبای خود خریداری کنید. علاوه بر این، خرید آنلاین دخترانه لگو به شما این امکان را می دهد که مدل های مختلف را بررسی کنید، قیمت هر کدام را مقایسه کنید و در نهایت مطابق با سلیقه فرزندتان خرید کنید.

لگوهای ارزان قیمت دخترانه

اگر دختر دارید و او دوست دارد با لگوهای دخترانه بازی کند، بهتر است این اسباب بازی را برای فرزندتان بخرید. برندهایی مانند لگو، اولین تولید کننده این اسباب بازی، لگوهایی را عرضه می کنند که قیمت بیشتری نسبت به سایر برندها دارند. این باعث می شود که بسیاری از والدین نتوانند لگوهای گران قیمت بخرند و به دنبال لگوهای مقرون به صرفه برای دختران باشند. اگر به دلایلی نمی توانید لگو دخترانه را از یک برند معروف خریداری کنید، نگران نباشید.

اسباب بازی های دخترانه زیادی در بازار وجود دارد که می توانند نیازهای فرزندان شما را برآورده کنند. به عنوان مثال لگوهای دخترانه تولید شده توسط برندهای چینی در مقایسه با برندهای اروپایی قیمت کمتری دارند. آنچه شما باید از آن آگاه باشید این است که لگوهای ارزان قیمت از کیفیت پایینی برخوردار هستند. یعنی نباید از آنها انتظار عمر طولانی داشته باشید. برخی از نمونه های با کیفیت پایین ممکن است به مرور زمان خراب شده و بشکنند.

ساختنی لگو برای دختران

لگو سازی دخترانه یکی از انواع بازی های لگو می باشد. بازی های لگو دخترانه بسیار متنوع است و فرزند شما در انتخاب آنها محدودیتی نخواهد داشت. خرید لگو ساخت دخترانه نیز مزایای زیادی برای آنها خواهد داشت. بزرگترین فایده استفاده و بازی با آن این است که دختر شما راه های مختلفی را برای به دست آوردن ظاهر نهایی و دلخواه لگو امتحان می کند. این باعث می شود او نوآوری کند و راه حل های جدیدی ارائه دهد.

علاوه بر این، بازی با لگوهای ساخته شده توسط دختران باعث تمرکز و توجه بیشتر کودکان می شود. زیرا تکه های آجر هر بار با دقت کنار هم قرار می گیرند. آنها با بازی با لگوهای دخترانه یاد می گیرند که مراحل مختلفی را برای رسیدن به هدف نهایی خود طی کنند و پس از هر شکست ناامید نشوند. حتی اگر آنها در گروه با دوستان بازی کنند، مهارت های اجتماعی آنها نیز بهبود می یابد.

مزایای بازی پسران با لگو برای دختران

- بازی های لگو یک سرگرمی مورد علاقه کودکان است که با والدین خود در گروه های دوستانه یا در جمع های خانوادگی انجام دهند. در نتیجه بازی های گروهی، کودکان کار گروهی را می آموزند که برای کودکان مهارت بسیار مهمی است.

- افزایش خلاقیت و رشد دهان کودک یکی از مزایای اصلی بازی های فکری مانند لگو است. لگو دخترانه با شکل ها، رنگ ها و اندازه های بسیار، فضای نامحدودی را برای افکار و تخیل کودکان فراهم می کند.

- با خرید یک لگو دختر کوچک یا بزرگ و بازی با آن، کودکان به حل مشکلات مختلف و پرورش مهارت های مختلف کودک تشویق می شوند.

- با خرید آنلاین لگو برای دختران، محیطی را ایجاد می کنید که فرزندان خود را تشویق می کند تا روابط شادی با دوستان دیگر ایجاد کنند. همچنین بازی با لگو یک راه درمانی برای کاهش استرس و تنش است.

- لگوها کودکان را تشویق می کنند که در همه زمینه ها تلاش کنند و تسلیم نشوند. باعث ایجاد تاب آوری و تقویت شخصیت کودک در هنگام آماده شدن برای آینده می شود.